Powered By

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Προτεραιότητα δεν είναι το κασέ



Ο Αλέξης Γεωργούλης εγκατέλειψε την Ελλάδα πριν από μερικά χρόνια, για να αναζητήσει την τύχη του στο Λος Άντζελες. Σήμερα, την ώρα που η κρίση έχει φθάσει τη χώρα στο απροχώρητο, ο γνωστός ηθοποιός επιστρέφει. Γιατί;

«Αισθάνομαι ότι δεν έφυγα ποτέ από την Ελλάδα. Το καλοκαίρι που μας πέρασε έκανα ένα έργο που μου άρεσε πολλά χρόνια, το “Δεσποινίς Τζούλι”. Τότε ένιωσα πόσο πολύ μου έχει λείψει το θέατρο. Οπότε, ήθελα να ξανακάνω κάτι. Όταν ήρθα για διακοπές τα Χριστούγεννα και μου έγινε η πρόταση, είπα αμέσως το “ναι”».

Δεν φοβήθηκε την κατάσταση εδώ και τις χρηματικές απολαβές;

«Αυτή η κατάσταση δεν υπάρχει μόνο στην Ελλάδα. Πρέπει ο κόσμος να καταλάβει ότι μπροστά στα “θέλω” του καλλιτέχνη και στην επιθυμία του να κάνει μια δουλειά, δεν παίζουν τόσο ρόλο οι χρηματικές απολαβές. Αυτό ίσχυε, εξάλλου, ανέκαθεν στον χώρο μας».

Έριξε το κασέ του;

«Στα καλλιτεχνικά δρώμενα το κασέ έπεται. Αυτό που πρωτίστως θες είναι να εκφράζεσαι μέσα από τη δουλειά σου. Οπότε, δεν με παίδεψε αυτή η σκέψη. Σκεφτείτε ότι είμαι ένας άνθρωπος που εγκατέλειψε το Πολυτεχνείο για να γίνει ηθοποιός. Δεν ήξερα καν αν θα πετύχω, αν θα τα καταφέρω».

Έχει κερδίσει πολλά χρήματα από την τηλεόραση;

«Δεν είμαι άνθρωπος που σκέφτομαι τα πολλά, ειδικά όσον αφορά στα χρήματα».

ΠΗΓΗ: TV Glam

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More