Powered By

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Δήμητρα Παπανδρέου: “Στο τέλος της ζωής μου, ίσως γράψω ένα προσωπικό βιβλίο για εμένα και τον Αντρέα!”

“Στο τέλος της ζωής μου, ίσως γράψω ένα προσωπικό βιβλίο για εμένα και τον Αντρέα!”, αποκάλυψε στην εκπομπή Namaste της Ναταλίας Γερμανού η Δήμητρα Λιάνη Παπανδρέου. Η τελευταία σύζυγος του Ανδρέα Παπανδρέου έχει προκαλέσει πανικό μετά την έκδοση του βιβλίου της “Η οργή του Αντρέα” και μίλησε για όλα.
 
“Ήμουν ερωτευμένη με τον Ανδρέα από τότε που κόλλαγα αφίσες σαν απλό μέλος και σαν συνδικαλιστικό μέλος”, είπε χαρακτηριστικά στην εκπομπή και ξεκαθάρισε πως στο βιβλίο της δεν αναφέρεται στην Μαργαρίτα Παπανδρέου εκτενώς για να προασπίσει τη μνήμη του Ανδρέα.
 
“Θα ήταν όχι απλά θυμωμένος, θα ήταν οργισμένος. Θα ήταν οργισμένος γιατί έχουν αποκρύψει όλη του την πολιτική παρακαταθήκη, δεύτερον, έχουν διαλύσει το κόμμα που έφτιαξε. Τρίτον, ο γιος του που ηγήθηκε και ήταν πρωθυπουργός της χώρας κατέστρεψε το ΠΑΣΟΚ σε έναν μεγάλο βαθμό και περισσότερο την Ελλάδα γιατί την έβαλε στο ΔΝΤ. Το κυριότερο είναι ότι έγινε μια τέτοια αποπαπανδρεοποίηση. Ξεφύγαμε εντελώς από τις αρχές που μας άφησε”, συμπλήρωσε και τόνισε: “Κανένα παιδί του Ανδρέα δε μου φέρθηκε σωστά.”
 
Δες το απόσπασμα της συνέντευξης στην Ναταλία Γερμανού:
 

Πηγή: tlife.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More