Powered By

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Φεύγει από δήμαρχος ο Α. Μπέος - Παραπέμπεται για 4 κακουργήματα

Τα επόμενα 24ωρα ο Α. Μπέος παραλαμβάνει την διαπιστωτική πράξη που τον θέτει σε αργία μετά το βούλευμα που τον παραπέμπει σε δίκη για 4 κακουργήματα. Χτες στην  προσπάθησε σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε, να παρουσιαστεί ως διωκόμενος από την Κυβέρνηση, τα μέλη της οποίας χαρακτήρισε «αριστερούς του κώλου» και επιτέθηκε στον βουλευτή Μάκη Μπαλλή, που κατέθεσε επερώτηση στο Βουλή.
Θυμίζουμε πως την Τετάρτη κάναμε γνωστό πως ο Αχιλλέας Μπέος ανακοίνωσε την συγκρότηση ομάδων κρούσης και καταστολής διαδηλωτών για την συγκέντρωση που έχει προγραμματιστεί για τις 18 Δεκεμβρίου στην πόλη της Μαγνησίας
«Δεν θα διανοηθούν ξανά να κάνουν επεισόδια. Εμείς θα αστυνομεύσουμε την πορεία. Εμείς δέρνουμε, δεν κοιτάμε όπως η αστυνομία. Από το δικό μου το χαστούκι φεύγει και το κράνος μαζί. Θα προστατεύσουμε την πόλη οι δημοτικοί σύμβουλοι και 300 πολίτες»
Για την αργία και τα κακουργήματα
«Το αν θα τεθώ σε αργία ή αν αυτή η απόφαση είναι σε ισχύ, θα το αποφασίσει το ανώτερο δικαστικό όργανο που λέγεται ΣτΕ. Την επόμενη εβδομάδα θα συζητηθεί εκεί η υπόθεσή μου. Προσπαθούν να τεθώ σε αργία άνθρωποι που τόσα χρόνια έτρωγαν με χρυσά κουτάλια. Κυβερνητικοί παράγοντες και βουλευτές από το Νομό παρεμβαίνουν σε υπηρεσιακούς και θεσμικούς παράγοντες για να τεθώ σε αργία. Εύχομαι και ελπίζω να μην μπορέσουν να παρέμβουν στη δικαιοσύνη.
Αυτοί που θα πάρουν απόφαση στο ΣτΕ πρέπει να είναι έντιμοι, να έχουν ήθος και αξία ελπίζω, και να μην ενδώσουν σε πολιτικές πιέσεις εκείνων που επί 40 χρόνια λύμαιναν (!) αυτή την πόλη. Η δημοτική αρχή είναι δίπλα στον πολίτη και ξεσκεπάζουμε τη διαπλοκή.
«Με τον Μαρινάκη δεν θα ξαναπώ ούτε καλημέρα»
Όλα όσα είπε στον ΣΠΟΡ FM:
Για το θέμα της αργίας που αναμένεται να τεθεί τις επόμενες μέρες: «Ο τίτλος του δημάρχου παραμένει μέχρι να πεθάνεις. Δεν έχω εκπέσει ακόμα του αξιώματος. Εσείς κ. Θωμαΐδη και άλλοι φίλοι σας, περιμένετε να εκπέσω. Περιμένετε, κάνετε λίγη υπομονή και κρατήστε μικρό καλάθι. Υπάρχει κάτι το πολύ περίεργο. Πώς γίνεται να υπάρχουν περιοριστικοί όροι και να είμαι ύποπτος φυγής, όταν είμαι δήμαρχος;».
Θέμα ημερών η αργία παραδέχεται ο Αχιλλέας Μπέος
Για την απόφαση της ΕΕΑ ώστε να υποχρεωθεί σε παραίτηση από την προεδρία του Ολυμπιακού ο Βαγγέλης Μαρινάκης: «Δεν θα κάνω κανένα σχόλιο για τον κ. Μαρινάκη. Ούτε αρνητικό, ούτε θετικό. Δεν μου επιτρέπεται για ένα άτομο που ήμασταν φίλοι επί σειρά ετών. Δεν πρόκειται να ξαναμιλήσω με τον κ. Μαρινάκη, ούτε καλημέρα δεν θα του ξαναπώ. Όταν υπάρχουν τέσσερις μαρτυρικές καταθέσεις ότι το ματς Ολυμπιακού-Βέροια ήταν στημένο δεν κουνιέται φύλλο. Την ίδια ώρα για τον Ολυμπιακό Βόλου, χωρίς να υπάρχει μαρτυρική κατάθεση, τον εξαφάνισαν από τον ποδοσφαιρικό χάρτη. Για ποια δικαιοσύνη μιλάμε; Λειτουργούν με δύο μετρά και δύο σταθμά».
Για τις καταγγελίες του κατά Τζιμπλάκη και Πούλιου σύμφωνα με την Interpol: «Δεν με νοιάζει τι λέει το ενημερωτικό δελτίο της Interpol. Δεν έχω πει ποτέ ότι έχει δωροδοκηθεί κάποιος, χωρίς να είμαι μπροστά. Πώς μπορώ να πω κάτι τέτοιο. Εγώ έχω καταθέσει πράγματα που τα γνωρίζω εγώ ο ίδιος. Εγώ γνωρίζω ότι ο κ. Τζιμπλάκης είναι άρρωστος Ολυμπιακός και από εκεί και πέρα θα κρίνει η δικαιοσύνη, αν το απαλλακτικό βούλευμα για τον κ. Μαρινάκη ήταν δίκαιο. Το τι είπα στη Δικαιοσύνη, μπορείτε να το μάθετε και είμαι σίγουρος ότι μπορείτε να το μάθετε. Εγώ δεν θα γίνω ρουφιάνος στα 57 μου. Αφήστε με να υπερασπιστώ τον εαυτό μου με δίκαιο τρόπο».
Στη συνέχεια ο πρώην μεγαλομέτοχος του Αχιλλέα Μπέου δήλωσε:
«Αυτός που αθώωσε τον κ. Μαρινάκη που καλώς τον αθώωσε, έπρεπε να αθωώσει και μένα. Εγώ στις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες μιλάω συνέχεια με τον κ. Μαρινάκη και με άλλον ένα. Πώς γίνεται να είμαι εγώ κατηγορούμενος και όχι ο κ. Μαρινάκης; Στην Ιταλία πώς γίνεται να υπάρχουν σκάνδαλα στημένων αγώνων με παίκτες και εδώ να μην υπάρχει ένας μάρτυρας; Να μας πουν οι ειδήμονες… Εγώ θέλω τον Απρίλιο του 2016 να πάμε σε μια δίκαιη δίκη, χωρίς εξωτερικές παρεμβάσεις και δίκαιους άμεμπτους δικαστές».
Για το αν μπήκε στα αποδυτήρια του Παναιγιάλειου: «Ποτέ μου δεν πήγα στα αποδυτήρια στον αγώνα του Ολυμπιακό Βόλου με τον Παναιγιάλειο. Μπορείτε να ρωτήσετε όποιον θέλετε. Υπάρχει Αστυνομία στα αποδυτήρια ακριβώς για αυτόν τον λόγο. Εγώ με το ποδόσφαιρο παθιάζομαι, αλλά από το 2011 δεν μπαίνω στα αποδυτήρια, γιατί μου έχει απαγορευθεί και εγώ τηρώ τους νόμους».
Πηγή: alfavita.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More